Auckland naar Whitianga / Whitianga naar Roturua - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu Auckland naar Whitianga / Whitianga naar Roturua - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu

Auckland naar Whitianga / Whitianga naar Roturua

Door: Anne

26 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Dinsdag 25 oktober

Eerst naar United Campervans om onze camper op te halen. Tja…….. hij is wat groter uitgevallen dan we hadden gedacht! Daar gaan we……… links rijden met zo´n groot bakbeest. Eerst even de camper vullen met lekkers en dan op naar Whitianga. Een lange rit te gaan over bochtige wegen met een prachtig uitzicht. Oh ja en dan vergeet ik nog te melden dat het ongeveer 25 graden is, lekker hoor. Wat een prachtige omgeving, super mooi!

Woensdag 26 oktober

Onze eerst ochtend gewekt met het geluid van de vogeltjes dat is wat anders dan het gezoem van je wekker. Vandaag op weg naar Rotorua met onderweg veel sightseeing . Allereerst Cathedral Cove om hier te komen moet je ongeveer een goed uurtje lopen, bergje op en bergje af, heen en terug. Aangezien de temperatuur aardig aan het oplopen was, hadden we hier en daar toch wel een zweetdruppeltje.
En dan aangekomen bij Cathedral Cove en languit op het strand genieten van het prachtige uitzicht en dan natuurlijk weer terug.
Van daaruit naar Hot water beach. Dat zouden ze in Bresjes ook moeten hebben.
Als je hier een put graaft, krijg je een hot water put en daar kun je dan lekker in relaxen. Als je wilt afkoelen, spring je gewoon in de zee. De zon is hier wel fel, dus goed smeren,.
Na al dit moois is het tijd om te weg te vervolgen. Een mooie weg richting Roturua met veel bochten.

• 26 Oktober 2011 - 09:46

Femke:

Hoi Donny en Anne,

Wat klinkt het allemaal fantastisch!! Heel erg leuk dat we op deze manier een beetje mee kunnen genieten van jullie mooie reis. Geniet ervan!!

Liefs Davy en Femke

• 26 Oktober 2011 - 10:06

Bianca:

De camper is echt groot!
    Lijkt wel een vrachtwagen ;)

• 26 Oktober 2011 - 10:34

Janko En Gertina :

Hoi Donny en Anne,

Leuk dat wij jullie reis kunnen volgen. Super hoor! Wat een camper!!! Ik (Gertina) ben stiekem wel een beetje jaloers hoor. Zou zo weer er naar toe willen. Jullie gaan het daar fantastisch krijgen, daar ben ik van overtuigd!
    Heel veel plezier en geniet van al het moois!

Groetjes, Janko en Gertina

• 26 Oktober 2011 - 11:00

Piet:

Mooi! er komt wel een gevoel van jaloezie op. Het is toch niet de camper van de buren, terwijl die van jullie buiten beeld staat?

• 26 Oktober 2011 - 11:37

Matty Wieland:

Ziet er goed uit jullie huisje op wielen voor de komende tijd. Goed smeren hoor op strand en uitkijken dat de billen niet verbranden in de hot waterput!!!!
    Fijne tijd daar.
    groetjes

• 26 Oktober 2011 - 11:59

Kim Goossen:

Ziet er mooi uit!!Ben jaloers hoor ;)

• 26 Oktober 2011 - 11:59

Kim Goossen:

Ziet er mooi uit!!Ben jaloers hoor ;)

• 26 Oktober 2011 - 14:51

Nathalie:

Woow das pas een echte 4 wieler voor Donny ;-)
    Veel plezier!

• 26 Oktober 2011 - 17:48

Wendy:

Nou buurtjes dat klinkt niet slecht. leuk om jullie via deze manier te kunnen volgen. succes met rijden, maar vooral veel plezier

groetjes uut bresjes

• 26 Oktober 2011 - 18:02

Cindy :

Jeetje, keer een camper...ziet er goed uit! Nogmaals veel plezier gewenst en super leuk om jullie reis via deze site te volgen! Groetjes aan Donny!

• 26 Oktober 2011 - 18:07

Jenny:

Wauw wat een grote bak ,je zou mekaar wel kwijtraken binnenin. Rij voorzichtig en goed smeren. xxx

• 27 Oktober 2011 - 07:19

Donny:

@Piet: ssst niet verder vertellen :P

• 27 Oktober 2011 - 07:21

Donny & Anne:

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties!!! Leuk dat jullie het allemaal volgen. Groet en tot over een tijdje

• 27 Oktober 2011 - 07:22

Pa.:

Ben blij dat het allemaal goed bevalt tot nu toe.
    Heb je die lange reis niet voor niets gemaakt.
    Wees voorzichtig met dat grote bakbeest.
    Hier alles oke.
    Geniet ervan.
    Groetjes Bram / Louisette.

• 02 November 2011 - 17:33

Leontien:

Je hebt inderdaad wel ruimte genoeg voor twee personen in deze camper