Zondag 6 november - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu Zondag 6 november - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu

Door: Anne

06 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Zondag 6 november
Een zonnige, warme dag in Lake Wanaka, tja hoe kan het ook anders… Jarig in Nieuw Zeeland! Ik geloof dat ik al ongeveer 2 weken jarig ben, elke dag is hier namelijk een feest!
Op zo’n mooie dag moet er natuurlijk toch nog iets spannends gebeuren…….. En ja wel het was THE DAY, maar dan voor DON! Vanmorgen naar de I om onze boottocht door de Doubtful Sounds te boeken en………… te reserveren voor een skydive voor Don. Na een heerlijke lunch aan Lake Wanaka en wat lekkere muffins zijn we om 13.30 naar het vliegveld gereden. Hier hebben ze Don in een springpakje gehesen en daarna ready for the skydive. Don is op 15000ft (4,5 km) het vliegtuig uitgeduwd :)!! Hoger dan dit was hier niet mogelijk. Met een big smile kwam hij weer beneden. Daarna samen de dvd en foto’s bekeken , wat is het toch geweldig zo’n skydive!!!
Vervolgens zijn we doorgereden naar Te Anau en hebben we weer veel moois gezien. Momenteel hebben we een schitterend uitzicht vanuit onze camper op Lake Te Anau.

• 06 November 2011 - 10:58

Marie-Jeanne:

Ha die Donny hoogtevrees overwonnen.

Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx MJ

• 06 November 2011 - 11:02

J&G:

Hoi, hoi!

Wat een prachtige belevenissen weer! En Anne: gefeliciteeeeeerd!! Dit is vast één van je mooiste verjaardagen geweest!
    We zijn alweer benieuwd naar het volgende reisverslag!

Groetjes Janko en Gertina

• 06 November 2011 - 11:58

Patrick, Sarah,Tyge:

Hey hey, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat is wel een heel bijzondere dit jaar! Lekker weer op je verjaardag En heeft Don je nog verrast?
    Wauw Don wat een sprong zeg! Spannend!
    Wat jammer trouwens dat jullie walvissen tripje niet door ging. Komt er nog een herkansing? Wel andere mooie beesten gespot in ieder geval. Wij kijken uit anar jullie volgende verhalen!
    x ons

• 06 November 2011 - 12:04

Bianca:

Gefeliciteerd Anne!
    (Nu even vanuit het bewolkte Breskens.)
    Bianca, Michiel, Rick en Kris

• 06 November 2011 - 12:05

Bianca:

Stoer hoor Donny!

• 06 November 2011 - 12:11

Agnes:

Stoer van je, Donny!!!! Wat ´n prachtige foto´s met Lake Wanaka op de achtergrond. Toch leuk om die ervaring te kunnen delen. Toen wij daar (op de grond' waren hadden we nachtvorst. Bij jullie ziet ´t er beter uit.
    Anne, van harte proficiat met je verjaardag; eentje om niet snel te vergeten, lijkt me.
    Doubtfull Sound is perfecte keuze; met slapen op de boot? geniet ervan.
    Groeten, ook van Hein,
    Agnes

• 06 November 2011 - 12:34

Evelien:

Hoi Anne en Donny,
    Een een prachtige reis zijn jullie aan het maken zeg, super mooi! Stoer zeg Donny dat je ook gesprongen hebt!
    Anne, gefeliciteerd met je verjaardag! Wel heel bijzonder om dit aan de andere kant van de wereld te vieren. Veel plezier nog verder.
    Veel groetjes, ook namens Arne, Evelien.

• 06 November 2011 - 12:38

Sharon & Alex:

Hoi Anne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het kan inderdaad niet mooier! Geweldige foto's van de skydive..heel veel plezier nog! Groetjes aan Donny. X Sharon & Alex.

• 06 November 2011 - 14:51

Ellen P.:

Anne en Don

´t ziet er geweldig uit!!!

en Anne, GEFELICITEERD!!!!!!

tot snel!

groetjes,
    Ellen

• 06 November 2011 - 15:03

Leontien:

Gefeliciteerd met je verjaardag! Nog veel plezier gewenst.

• 06 November 2011 - 15:23

Oma:

Lieve Anne,

Van harte proficiat met je verjaardag,geniet ervan!
    Jullie mooie foto's bekeken.
    Liefs oma.

• 06 November 2011 - 18:47

Jenny:

Hey luitjes, wat ziet alles er fantastisch uit, dacht even dat Don je zou vragen.......
    Lieve Anne een mooiere verjaardag kun je je niet voorstellen, van harte gefeliciteerd en een hele dikke zoen van ons allemaal.
    XXX

• 08 November 2011 - 13:31

Pa:

Anne.
    Nog hartelijk gefeliciteerd namens mij en Louisette.
    Nog vele jaren in gezondheid en liefde toegewenst.
    Prachtige fotos en dat
    Donny zou springen had ik toch wel verwacht.
    Wat een belevenissen voor jullie, geniet ervan.

Groetjes Pa en Louisette.

• 09 November 2011 - 20:50

Carolien:

Hoi Anne,

Het ziet er allemaal geweldig uit!
    Groetjes Carolien