Week 4 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Anne

16 November 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Ons laatste weekje in vogelvlucht
Weer veel gezien en gedaan. Veel gewandeld in het regenwoud en in de bergen.
In Franz Josef Glacier een helihike gedaan. Met de helikopter word je boven op de gletsjer gedropt en daarna ga je onder begeleiding van een gids een tocht maken. Schitterend, de blauwe kleur van het ijs en de witte omgeving waar je door heen loopt. Naar goud gezocht in het stadje Ross en een bezoek gebracht aan Hokitika. Door de Arthurs Pass gereden (prachtig), overnacht ergens langs een meertje. Akoara bezocht met bochtige wegen en diepe afgeronden, maar een prachtig uitzicht. Vandaag laatste dag een Christchurch met een bezoekje aan het centrum wat niet erg simpel was aangezien dit hermetisch was afgesloten, nog steeds wegens de schade van de aardbevingen. Van een afstand kon je de kapotte gebouwen, scheuren e.d. wel goed zien.
En dan ons tijdelijke huisje ingeleverd met pijn en moeite…………………. Wat een geweldige vakantie om nooit meer te vergeten.
Bedankt voor al jullie leuke reacties en tot snel :).
Groetjes
Donny en Anne

• 16 November 2011 - 08:32

Arnout:

Sjiek hoor, wat een gave foto's weer! Blijft trouwens een bizarre situatie daar in Christchurch, zo'n afgesloten stadscentrum.
    Heel veel plezier nog voor de rest van de vacance, geniet ervan.
    En bij thuiskomst kom ik graag een keertje foto's kijken!

• 16 November 2011 - 09:03

PA:

Ziet er prachtig uit , wat een belevenis.
    Goede reis terug, ik zie jullie op Schiphol.

Groetjes Pa.

• 16 November 2011 - 10:34

Kim Goossen:

Goede terugreis! En ik kom zeker ook eens de foto's bekijken :)

• 16 November 2011 - 11:46

Marie-Jeanne:

Heel veel plezier beleefd aan jullie leuke reisverslagen, schitterende foto's.
    Maar blij jullie vrijdag weer in de armen te kunnen sluiten!!!!!
    Goede terugreis.
    xxx Mam.

• 16 November 2011 - 12:46

Patrick,Sarah,Tyge:

Tjonge, wat is het omgevlogen, maar wat hebben jullie een moois beleefd! Wij hebben enorm genoten van de verhalen en foto's. Goede reis terug en we sprken snel een keertje af!

X ons

• 16 November 2011 - 13:53

Riet:

Ik heb enorm genoten van jullie foto's en reisverslagen. Maar zal ook weer blij zijn als jullie terug thuis zijn. Goede terugreis en tot maandag. Ma

• 16 November 2011 - 16:18

Ellen:

Dat prachtige avontuur is vast veela te snel voorbij gegaan... Een goede terugreis en tot horens!!

• 16 November 2011 - 16:19

J&G:

We hebben met veel plezier (en heimwee) jullie reisverslagen en foto's gelezen en bekeken. Een heel goede reis naar huis gewenst en succes met het maken van jullie foto album (en film?)!! :-)

• 16 November 2011 - 16:19

Jenny:

Helaas het zit erop deze prachtige vakantie. Het was fantastisch om jullie te volgen en twijfelen niet of jullie genoten hebben. Een hele goeie terugreis en tot gauw xxx

• 16 November 2011 - 18:01

Mickey:

De tijd is vast om gevlogen voor jullie! Goeie terug reis, kom snel kijken naar de foto's!

• 16 November 2011 - 19:53

Mirjam:

Een hele goede terugreis en tot snel!

Groetjes

• 16 November 2011 - 20:47

Catelijne:

Ziet er gaaf uit joh, met van die ijsschoenen!
    Ik kan me voorstellen dat het een supervakantie is geweest!.

Goede terugreis!

• 16 November 2011 - 20:57

Leontien:

Zo'n vakantie vliegt natuurlijk voorbij. Ik wens jullie een goede en behouden thuisvlucht en hoor wel wanneer jullie weer in ons kille, grijze landje zijn.

• 16 November 2011 - 21:00

Agnes:

Mooie foto´s!!
    Goede reis

• 16 November 2011 - 21:20

Alex & Sharon:

Adembenemende foto's! Benieuwd naar alle verhalen....goede reis terug & tot snel! Xx

• 20 November 2011 - 09:25

Familie Vander Vis :

Wij zijn kennissen van familie Albregtse. En zodoende dat we met jullie mee reisden. Wij zelf hebben al die plekjes ook gezien en zagen het allemaal weer voor ons.We hebben er familie dus zodoende. Heerlijk om het te volgen . Wij genoten er zelf weer van. En fijn dat jullie ook zon mooie reis gehad hebben. Het is een geweldig mooi land. Maar Manapouri daar waren we niet geweest . Geweldig !!! Dank je wel voor het mee riezen......