AUCKLAND - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu AUCKLAND - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van donan - WaarBenJij.nu

AUCKLAND

Door: Anne

24 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na ongeveer 30 uur reistijd all in zijn we zondag 23 oktober aangekomen om 23.30u op Auckland Airport. Na een flinke poos zitten, konden we eindelijk de beentjes weer eens strekken. Zo…… en op naar het hotel.

Maandag 24 oktober
Verkenning van Aukland city. Op de skytower hadden we een nice city view. Zo’n 192 meter hoog, wat een uitzicht.
Na de overwinning gisteren van de Kiwi’s in de rugby finale was vandaag de ronde door Auckland. Wat een drukte de ALL BLACKS are World champion 2011 rugby en wij stonden er middenin.
Flink wat kilometertjes afgelegd vandaag…

• 24 Oktober 2011 - 09:56

Patrick, Sarah, Tyge:

Hey An en Don,

Wat fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. En dan gelijk een rugby overwinning meemaken. Ziet er heel gezellig uit!
    Wij kijken uit naar jullie volgende verhalen en foto's!

Lekker genieten, x ons

• 24 Oktober 2011 - 10:01

Sarina:

Klinkt als een leuk begin! Veel plezier samen!!

• 24 Oktober 2011 - 11:09

Leontien:

Goed om te weten dat jullie na een lange reis goed zijn aangekomen. Leuk om de reis te volgen. Hopelijk snel weer iets van jullie te zien. Groet

• 24 Oktober 2011 - 12:39

Jenny:

Ha scheten,
    Leuk iets van jullie te horen, ik volg jullie op de voet. Leuk die rugbytoestand, beter dan vitesse-psv met eindstand 1-1
    Geniet en niet teveel aan ons denken.
    xx

• 25 Oktober 2011 - 16:39

Rietje En Jan:

Leuke fotoos. we hopen dat we nog veel foto's te zien krijgen.heel veel plezier. Groetjes : ma en jan